Vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dnů
Jako spotřebitel máte ze zákona právo vrátit zakoupené zboží (dále „Zboží“) do 14 dnů bez udání důvodu (odstoupit od kupní smlouvy, dále jen „Smlouva“). Pokud zboží kupujete jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), právo na odstoupení od Smlouvy vám nevzniká.
Lhůta pro vrácení zboží
Zboží nám musí být vráceno do 14 dnů od odeslání odstoupení od Smlouvy.
Jak postupovat
Jakýmkoli prokazatelným způsobem (nejlépe e-mailem nebo doporučenou poštou) nás informujte o odstoupení od Smlouvy. Informujte nás také o tom, jakým způsobem nám Zboží vracíte (poštou, osobně, kurýrem apod.).
Zboží uveďte do původního stavu, vyplňte vzorový "Formulář pro odstoupení od Smlouvy" (dostupný v dokumentu Obchodní podmínky) a vytištěný přiložte do balíku – viz bod 8.8 a 8.10 Obchodních podmínek.
Zboží pak neodkladně pošlete na naši adresu: Lydie Slaninová, Strahovice 7, 747 24 Strahovice.
Vrácení peněz
Proběhne do 14 dní od doručení vráceného zboží, na účet Vámi uvedený na formuláři.
Další informace týkající se odstoupení od Smlouvy – viz Obchodní podmínky, kapitola 8, dostupné na: https://www.kytycky.cz/vse-o-nakupu/obchodni-podminky/
Reklamace
Jak postupovat
Informujte nás nejprve o skutečnosti, že chcete Zboží reklamovat. Můžete tak učinit zejména e-mailem, doporučeným dopisem na naši adresu (Lydie Slaninová, Strahovice 7, 747 24 Strahovice) nebo Nám můžete zatelefonovat. Pro reklamaci můžete využít vzorový formulář poskytovaný z naší strany (tvoří přílohu č. 1 Obchodních podmínek). V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chcete vadu vyřešit.
Na co máte při reklamaci nárok
Má-li Zboží vadu, máte nárok na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady nebo na odstranění vady opravou Zboží – více viz Obchodní podmínky, kapitola 7.
Proplácení poštovného
Řešení situace reklamace je možné řešit bez nutnosti zasílat zboží zpět nebo vrácení zboží na naši adresu. V případě zaslání reklamového zboží jej zašlete na naši adresu Lydie Slaninová, Strahovice 7, 747 24 Strahovice. V případě uznání reklamace lze požadovat proplacení poštovného (pouze základní, tj. nejnižší přepravné nutné k doručení zboží na adresu, služby navíc neproplácíme). V případě zamítnutí reklamace nelze nárokovat proplacení poštovného (poštovné tedy neproplácíme).
Lhůta pro vyřízení vaší reklamace
Pokud jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30 denní lhůtě. Pokud jste firma nebo podnikatel (obchodujete s námi na základě obchodního zákoníku), neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
Když je zboží poškozené v dopravě
Zkontrolujte si prosím zásilku pečlivě při přebírání od dopravce. Zásilku, která jeví známky poškození nebo otevření, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, kontaktujte nás co nejdříve na telefonu +420 731 027 009.
Další informace týkající se reklamace – viz Obchodní podmínky, kapitola 7, dostupné na: https://www.kytycky.cz/vse-o-nakupu/obchodni-podminky/